środa, 25 marca 2015

Zmiany

Witam po długiej przerwie :)
Dużo maluję. To zajmuje mi ostatnio prawie cały czas i praktycznie nie ma mnie przy komputerze.
Na blogu małe zmiany. Nowy szablon oraz chwilowy brak zdjęć w postach. Do końca tygodnia wszystko powinno wrócić do normy. Pożegnałam też ostatecznie facebook. Miałam do niego kilka podejść i nie polubiliśmy się.. :) Zawsze można skontaktować się ze mną mailowo, przez Twitter lub Instagram.
Z bloga zniknęły też wszystkie zdjęcia aktów. Będę powiadamiać o nowych obrazach, ale po pełne wersje aktów zapraszam na moją stronę zorion.weebly.com.

Niżej kilka niedawno malowanych obrazów, wszystkie o wymiarach ok 30x40cm. Ciężko je nazwać kopiami, to raczej  prace wzorowane na pięknych obrazach.
Autorzy oryginałów to : 
Arthur Hopkins, Emile Eisman-Semenowsky, Abbott Fuller Graves,
Pozdrawiam






7 komentarzy:

  1. Dwa ostatnie obrazy doskonale znam i uwielbiam! Zresztą wszystkie prace są cudowne i idealnie wpasowują się w powoli nadchodzący wiosenny nastrój. :)
    Pozdrawiam Cię i ściskam stokrotnie. Powodzenia w dalszej pracy. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwszą osobą (z tych, które znam), która kojarzy te obrazy! :) No, ale Ty jesteś wyjątkowa :) Ostatnio mam nastrój właśnie na takie wiosenno-kwiatowe obrazy. I oby tak zostało ;) Uściski i dzięki, że tu zaglądasz!

      Usuń
  2. Świetny blog, lektura na dzisiejszy, deszczowy dzień :)
    Zaprasza na swój, nowy http://apoteoza-sztuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Odwiedziłam Twój blog i będę obserwować :) Pozdrawiam (tu też deszczowo, a nawet śnieżnie i gradowo. Wiosna :))

      Usuń
  3. Przepiękne obrazy! Czuć już wiosnę :) Jakimi farbami malowałaś? Jestem pełna podziwu dla Twojej pracy i aż mam ochotę wziąć się za naukę malowania farbami!
    Jeśli będziesz mieć chwilę, zapraszam na mojego bloga rysunkowego :) day-dreamin-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Pięknie rysujesz! Odwiedziłam i już obserwuję Twój blog. Spróbuj farb :) Świetnie radzisz sobie z kredkami, farby też na pewno polubisz. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Proszę i bardzo dziękuję! :) Właśnie nie przepadam za tymi nieszczęsnymi farbami, ale może dlatego, że nie umiem nimi malować, jak rysować kredkami haha :) Ale jak pisałam, dużo można zrobić.
    mój blog zmienił adres, zapraszam na malgranda-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Polecany post

DIY mini akwarele

Akwarele w wersji mini. Polecam, kiedy kończą się cienie i zostaje nam ładne opakowanie z przegródkami, które aż proszą, żeby je czymś wypeł...