niedziela, 3 sierpnia 2014

Nie lubię lata

Jest za gorąco.. Ciągle chce mi się spać i nie mogę się na niczym skupić, kiedy stale jest ponad 30 stopni. Czy ktoś ma podobnie? Czekam na wrzesień..
Nawet biedny chomik zamiast biegać w kółeczku, częściej śpi w nim brzuchem do góry (nie można się nie uśmiechnąć patrząc na te białe, włochate łapki ). Ostatnio przyłapałam go, kiedy jeszcze zaspany lizał kostki lodu :) Co dzień wstawiam mu do klatki kubełek po jogurcie wypełniony lodem.
(pewnie wszyscy właściciele chomików o tym wiedzą, ale na wszelki wypadek przypomnę- chomiki nie pływają. W żadnym wypadku nie wolno wkładać ich do wody. To dla nich  żadna przyjemność, jedynie ogromny stres.)

W tej chwili maluję dwa duże obrazy, akty. Niedługo będą do obejrzenia tutaj i kupienia na aukcjach, tymczasem zapraszam na aukcje mniejszych obrazów- moich kwiatów i dwóch "kopii" obrazów Paula Berthona. Francuskiego malarza. Mam (może mylne) wrażenie, że mało znanego w Polsce.. A na pewno mniej znanego, niż Alfons Mucha, a szkoda. Żył tylko 37 lat, co jest wielką stratą. Ciekawa jestem jak wyglądałyby jego późniejsze prace.
Berthon tworzył piękne obrazy w stylu Art Nouveau. Pastelowe, jesienne kolory, detale podkreślone linią. Jest jednym z moich ulubionych artystów.
 ps. ciężko moje obrazy nazwać kopiami, różnią się wymiarami i detalami. Bardziej to obrazy wzorowane na pracach P.Berthona.
Zapraszam na aukcje.





50x40cm, olej na płótnie

24x18cm, olej na płótnie

Kwiaty 24x18cm, mój obraz

 detal

Pozdrawiam!!

2 komentarze:

  1. Basiu, ten pierwszy obraz jest obłędny! Cudo, naprawdę jakby stan moich finansów nie był w chwili obecnej w opłakanym stanie to sama chętnie bym go licytowała. :D Zobaczysz, zdobędziesz jeszcze ogromną sławę. :)

    Twój chomiczek jest przesłodki, nie dziwię się, że nic Ci się nie chce od tego upału. Ja mam podobnie, w środku dnia przespałam dwie godziny. :P Odzywaj się tam czasem i trzymaj się kochana Basiu. :* Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)Ten pierwszy i drugi to kopie obrazów Paula Berthona. Jak będziesz miała wolną chwilę i ochotę, to pooglądaj sobie inne jego obrazy. Na pewno Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń