czwartek, 31 lipca 2014

Harry Potter i August Photo A Day


W dniu urodzin wszystkiego najlepszego dla Harry'ego Pottera oraz dla Joanne Rowling (z podziękowaniem za to, że pozwoliła nam go poznać)! :)
Jeśli jest jeszcze ktoś, kto nie czytał książek- polecam gorąco!
Dawno temu, kiedy Harry Potter pojawił się w naszych księgarniach, byłam nastawiona bardzo sceptycznie i sięgnęłam po nie po kilku latach, kiedy szał nieco przycichł. Nie pamiętam, którą książkę przeczytałam jako pierwszą (bo na pewno nie był to Kamień Filozoficzny), ale kiedy już zaczęłam czytać, nie mogłam przestać. Wciągnęłam się na zawsze :) Dużo dałabym, żeby móc cofnąć się w czasie i znów przeczytać je "po raz pierwszy". ("Więzień Azkabanu", książka i film, to zdecydowanie moje ulubione)

ps. Na Pottermore.com są już dostępne wszystkie pozostałe rozdziały "Czary Ognia" ! :)


Zachęcam też do przyłączenia się do zabawy Photo A Day- zdjęcie każdego dnia.
Blog -> http://fatmumslim.com.au/

Zasady -> http://fatmumslim.com.au/august-photo-day-2014-list-rules-everything-need-know/

Lista w jęz. angielskim, ale od czego są słowniki i translatory.
Przypomnę, w skrócie zabawa polega na robieniu co dzień jednego zdjęcia na wyznaczony temat. Swoimi zdjęciami można pochwalić się na blogu, Twitterze, Instagramie,
na Facebooku w grupie https://www.facebook.com/groups/FMSphotoaday/

Zdjęcia opisać tagiem #fmsphotoaday
Każdego miesiąca biorą w tym udział tysiące osób. Polecam Photo A Day

Lista na sierpień:



2 komentarze:

  1. Hej Basiu, miło widzieć nowy wpis. :) Wiesz, że ja nigdy ale to nigdy nie czytałam HP? Widziałam tylko drugą część filmu. Jakoś nie mogę się przemóc do fantastyki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam :) Książki są, jak dla mnie, 1000 razy lepsze. J. Rowling ma dar wciągania ludzi w swój świat (widać to też w "Trafnym wyborze" , "Wołaniu kukułki" i "Fantastycznych zwierzętach"). Nie czuje się fantastyki :) Świat magii splata się z realnym tak, że cały czas masz wrażenie (nadzieję :P ), że to prawda. Ale rozumiem Cię, bo mam podobnie jak chodzi o "Władcę pierścieni" i wszystko tego autora. Próbowałam czytać i nic z tego nie wyszło. Nie dla mnie. .
      ps. dzięki za wizytę i przepraszam, że z opóźnieniem odpisuję. Mam jakiś problem z blogiem. Strona wczytuje się w nieskończoność i nie działają linki.

      Usuń